Hoogfeest Maria Tenhemelopneming

gepubliceerd: zaterdag, 6 juli 2024
Hoogfeest Maria Tenhemelopneming

Het hoog­feest van Maria Ten­hemel­op­ne­ming (15 au­gus­tus) wordt - ondanks de zomer­va­kan­tie - in veel pa­ro­chies en geloofs­ge­meen­schappen gevierd, met vie­rin­gen en andere (gebeds-) bij­een­komsten. Op de bisdom­web­site en in het bisdom­blad ‘SamenKerk’ willen we hier graag aan­dacht aan geven, en wel met deze werk­wij­ze:

1. Maak een bericht van uw vie­ring of ac­ti­vi­teit van­wege het hoog­feest van 15 au­gus­tus op uw eigen pa­ro­chie­web­site.
  2. Stuur een link naar dit bericht op uw pa­ro­chie­web­site naar: samen­kerk@bisdomhaarlem-amster­dam.nl
  3. Medio au­gus­tus verschijnt een artikel op de bisdom­web­site, waarbij kan wor­den doorge-klikt naar uw pa­ro­chie­web­site. Ook in ‘SamenKerk’ wordt naar deze bisdom­web­site verwezen.

Harte­lijk dank voor uw mede­wer­king,

Eric van Teijlingen
Hoofd­re­dac­teur SamenKerk