Naar de Kerststallenmarkt in Kevelaer

Busreis zaterdag 14 december

gepubliceerd: vrijdag, 29 november 2019

Op zater­dag 14 decem­ber is een een­daagse reis naar Kevelaer (Duits­land), waar gele­gen­heid is om, naast de kapel van Onze Lieve Vrouw, Troos­te­res van de Bedroef­den, de mooie kerken en kapellen, ook de advent- en kerst­stallen­markt te be­zoeken.

Een mooie dag voor Kevelaer­fans én voor liefhebbers van kerst­groepjes. Aan het eind van de dag vieren we in de Kaarsen­ka­pel de eucha­ris­tie en sluiten we af met een ge­za­men­lijke maal­tijd.

In­for­ma­tie en aanmel­den

Heeft u in­te­res­se?

Aanmel­ding uit­slui­tend tele­fo­nisch bij mevrouw Yvonne van Stiphout-Boos: 06-22248723.

Vertrek­plaatsen

tijd plaats lokatie
8.45 uur Alkmaar (station CS, achterzijde)
9.10 uur Heem­ste­de (OLVH-kerk)