Nog exemplaren SamenKerk nodig?

gepubliceerd: maandag, 4 november 2019

Een aantal pa­ro­chies heeft geïn­for­meerd of er nog extra exemplaren verkrijg­baar zijn van het no­vem­ber­num­mer van het bisdom­blad SamenKerk, dat afgelopen weekend be­schik­baar was. Door de grote belang­stel­ling bij Aller­zie­len zijn ze (bijna) door hun voorraad heen.

Er zijn nog exemplaren be­schik­baar. Stuur een mail naar samen­kerk@bisdomhaarlem-amster­dam.nl met vermel­ding van het aantal, de pa­ro­chie en het aflever­a­dres en u ont­vangt deze (zolang de voorraad strekt).