Nieuwe SamenKerk is uit

‘Een heerlijk zomers nummer’

gepubliceerd: donderdag, 4 juli 2019

SamenKerk editie juli 2019Vanaf komend weekend ligt een nieuw zomers nummer van bisdom­blad SamenKerk in uw paro­chie­kerk. Neem een exemplaar mee. Of lees ’m op deze web­si­te.

In dit nummer onder andere:

• In Almere wordt een nieuwe kerk gebouwd. Afgelopen maand ging de eerste paal de grond in, een fees­te­lijk beschil­derd exemplaar overigens.
  • De kerkengek neemt ons mee naar Spier­dijk en Zuidermeer in West-Friesland.
  • Een mooi inter­view met mgr. Joop Stam, oud-deken van Am­ster­dam, over onder meer de tele­vi­sie­mis­sen, waarin hij regel­ma­tig is voor­ge­gaan.
  • De zomer­puz­zel ontbreekt niet...
  • Wat wilt u doen na de zomer­va­kan­tie? Wellicht is een (theo­lo­gische) studie aan het Boni­fa­tius­in­sti­tuut een idee. Zeker als je meer over het geloof wilt weten.
  • En na­tuur­lijk het Woord van de bis­schop.