Philadelphia Girls Choir zingt in Haarlem

In samenwerking met Koorschool St. Bavo

gepubliceerd: zondag, 24 juni 2018

Het Philadelphia Girls Choir zal vrij­dag 29 juni 2018 vanaf 20.00 uur een concert ver­zorgen in de Nieuwe Kerk, Nieuwe Kerks­plein 36 te Haar­lem. Ook onze Koor­school St. Bavo verleent haar mede­wer­king aan het concert.

Het koor uit Philadelphia, Verenigde Staten staat onder lei­ding van Nathan Wadley en Laura Harmon. Van de Koor­school zal de Capella Puellarum van zich laten horen, onder lei­ding van Sanne Nieuwenhuissen.

Ie­der­een is van harte welkom om dit concert bij te wonen.
De toegang is gratis!

Meer info