Interactiviteit kenmerkt SO-jongerenprogramma ’10

gepubliceerd: donderdag, 21 januari 2010

Jongerenprogramma Stille Omgang 2010 Het Stille Omgang (SO) jon­ge­ren­pro­gramma op 20 maart in Am­ster­dam kenmerkt zich opnieuw door een af­wis­se­lend pro­gram­ma, waarbij deze keer inter­acti­vi­teit met de bezoekers centraal staat.

Theater met ver­die­ping

Theatergezel­schap Waan­zin­nig!Producties zal op eigen­zin­nige en eigen­tijdse wijze een theater­voor­stel­ling geven, waarin op in­ter­ac­tie­ve wijze uitdruk­king wordt gegeven aan het thema Where to go? Ben je pas echt iemand als je pres­teert? Maakt merkkle­ding je populair­der? Op wie of wat ver­trouw ik? Op SO’10 heb je de moge­lijk­heid om hierover aan het woord te komen!

Gedreven Gospel

"Een gedreven groep, pro­fes­sio­nele zan­gers die hart hebben voor gospel." Zo omschrijft Gospel Flavor zich­zelf, en met recht. Onder­steund door een solide band zullen zij op SO'10 dan ook een meeslepend en in­spi­re­rend optre­den geven!

In gesprek over het thema

Pastoor Ad Verest uit Eindhoven zal op een heel eigen en per­soon­lijke wijze met de bezoekers van SO’10 in gesprek gaan over het thema ‘Where to go?’ Ook hier is inter­acti­vi­teit een essentieel onder­deel; je kunt aan pastoor Verest al je vragen omtrent het thema voorleggen.

Lopen van de Stille Omgang

Voor­af­gaand aan het lopen van de Stille Omgang gaat mgr. Punt, bis­schop van Haar­lem-Am­ster­dam, voor in de eucha­ris­tie­vie­ring, met muzikale onder­steu­ning van het Haagse jon­ge­ren­koor Heaven’s Touch. Na een moment van stille aanbid­ding lopen we ge­za­men­lijk de Stille Omgang. Afgesloten wordt met iets te drinken, in de Doops­ge­zinde kerk aan het Singel 452.

Waar en wanneer?

De Stille Omgang vindt plaats op zater­dag 20 maart 2010, in Am­ster­dam.
Het SO-Jon­ge­ren­pro­gramma vindt plaats in de Mozes & Aaron­kerk aan het Waterloo­plein in Am­ster­dam. Het pro­gram­ma start om 20:00 uur (zaal open om 19.15 uur) en is rond 2:30 uur afgelopen (slui­ting in de Doops­ge­zinde kerk aan het Singel met koffie/thee). De toegangs­prijs voor het totale SO-jon­ge­ren­pro­gramma bedraagt € 7,00.

Meer info

Heb je vragen over het SO-jon­ge­ren­pro­gramma? De organi­sa­tie helpt je graag ver­der.
Kijk op www.stille-omgang.nl/jon­ge­ren, bel naar 06 2341 0593 of neem contact op met het Jon­ge­ren­pas­to­raat van het bisdom Haar­lem-Am­ster­dam, 023 5112 635. (Extra) flyers en posters van het SO-Jon­ge­ren­pro­gramma kunnen aan­ge­vraagd wor­den via info@jong­bis­domhaarlem.nl
Aanmel­ding gewenst via aanmel­ding@stille-omgang.nl

Tot ziens in Am­ster­dam op 20 maart!