Heiloo naar Rosary Rally Eindhoven

Zaterdag 5 oktober - Eindhoven

gepubliceerd: woensdag, 2 oktober 2024

Op zater­dag 5 ok­to­ber 2024 wordt in Eindhoven de Inter­na­tio­nale Rosary Rally gehou­den. Bovendien zal Mgr. Van den Hende Neder­land toewij­den aan het On­be­vlekt Hart van Maria. De Blauwe Zusters in Heiloo or­ga­ni­se­ren vanuit Heiloo een bus naar Eindhoven voor jon­ge­ren.

Rosary Rally

De Rosary Rally begint om 13.00 uur met de Heilige Mis in de St. Lambertus­kerk. Hoofd­cele­brant is mgr. Van den Hende, voor­zit­ter van de Neder­landse Bis­schop­pen­con­fe­ren­tie. Na de Eucha­ris­tie­vie­ring kunt u aan­slui­ten bij de Maria­pro­ces­sie naar het park.

Vanaf 14.45 uur begint het pro­gram­ma van de Rosary Rally in het Stadswandel­park. We bid­den samen het kroontje van de God­de­lijke Barm­har­tig­heid en de H. Rozen­krans voor de beke­ring van Neder­land en de wereld en voor eer­her­stel aan het On­be­vlekt Hart van Maria. Mgr. Van den Hende zal het gebed be­ge­lei­den met een in­spi­re­rende over­we­ging.

Hoogte­punt van deze dag is de plech­tige toe­wij­ding van Neder­land aan het On­be­vlekt Hart van Maria met instem­ming van alle bis­schop­pen van Neder­land.

Pro­gram­ma vanuit Heiloo

07.00 uur Vertrek OLV ter Nood Heiloo
09.00 uur Decathlon Best, NCB-weg 14 Best - Wandel­bede­vaart naar Eindhoven
12.00 uur Lunch
13.00 uur H.Mis in de St. Lambertus­kerk, Hoog­straat 299 Eindhoven
14.30 uur Pro­ces­sie met het beeld van Maria naar het Stadswandel­park
15.00 uur Kroontje van de God­de­lijke Barm­har­tig­heid
15.15 uur Lezing door Mgr. Hans van den Hende
15.45 uur Heilige Rozen­krans
16.30 uur Tijd voor ont­moe­ting & Koffie
17.30 uur Einde Rosary Rally, Hoog­straat 299
daarna Samen eten bij McDonalds

Neem lunchpakket, genoeg drinken en snacks mee plus geld voor McDonalds na afloop.

Aanmel­den

Jon­ge­ren die met de bus mee willen, nemen uiter­lijk woens­dag 2 ok­to­ber contact op met: