Geloof in Geluk - Wedstrijd

Inzendtermijn verlengd tot 16 januari!

gepubliceerd: donderdag, 13 januari 2022

In de ten­toon­stel­ling ‘Geloof in Geluk’ in de Sint-Bavo­kathe­draal in Haar­lem hebben twin­tig deel­ne­mers hun kijk op ‘geluk’ of ‘gelukkig(-zijn)’ gegeven. Maar wat betekent geluk of geloven in geluk voor u, voor jou? SamenKerk nodigt je uit om mee te doen aan de Geloof in Geluk Wedstrijd: Stuur je inzen­ding vóór 16 januari!

Waarom geloof jij in geluk? Je mag zelf bepalen hoe jouw inzen­ding/werk­stuk eruit ziet.

Bij­voor­beeld:

• Schrijf een (kort) verhaal
  • Vertel over een (eigen) erva­ring
  • Dicht een gedicht
  • Schrijf en zing een lied
  • Maak een teke­ning of schil­der
  • Maak een foto of een collage
  • Maak een TikTok-filmpje
  • Of...

Van alle inzen­dingen kiest de jury tien geno­mi­neer­den. Zij wor­den uit­ge­no­digd voor een speciale mid­dag in Haar­lem, waar de drie win­naars bekend wor­den gemaakt. Naast een mooi prijzenpakket wor­den de inzen­dingen van de win­naars ge­pu­bli­ceerd in het eerste nummer van 2022 van SamenKerk, maar krijgen ook een plek in de ten­toon­stel­ling in de ka­the­draal!

De Geloof in Geluk Wedstrijd staat open voor alle leeftij­den, wel of niet gelovig of wel of niet woo­nach­tig in Noord-Holland. Ie­der­een is welkom. U kunt in­di­vi­dueel deel­ne­men, maar ook als groep (parochiële werk­groep, gezin of school­klas).

Meedoen vóór 16 januari

Inzen­dingen (eventueel voor­zien van een kleine toelich­ting) moeten vóór 16 januari 2022 binnen zijn (vermeld daarbij uw voor- en achter­naam, post­a­dres, tele­foon­num­mer, e-mail­a­dres en leef­tijd): Stuur jouw of jullie bijdrage per post of e-mail:

Bekendma­king van de tien geno­mi­neer­den is op 16 januari 2022.
Uitrei­king aan de prijswin­naars (in aanwe­zig­heid van alle geno­mi­neer­den) is op vrij­dag 21 / zater­dag 22 januari 2022. Na­tuur­lijk wor­den de win­naars ook bekendgemaakt op deze web­si­te!

Posters

Ter pro­mo­tie zijn twee posters be­schik­baar. Hang ze op achterin de kerk of in een pa­ro­chie­zaal - waar mensen geloven in geluk.