Eric van Teijlingen nieuwe hoofdredacteur SamenKerk

gepubliceerd: vrijdag, 3 juli 2020
foto: Radio Maria Nederland
Pastoor Van Teijlingen is ook een bekende stem op Radio Maria Nederland

Bisdom­blad SamenKerk heeft een nieuwe hoofd­re­dac­teur. Per 24 juni 2020 heeft Mgr. Hendriks drs. Eric van Teijlingen benoemd als op­vol­ger van drs. Eric Fennis die deze functie ad interim heeft waar­ge­no­men na het vertrek van de heer kape­laan Jim Schil­der.

Eric is de laatste jaren steeds meer betrokken geraakt bij de productie van het bisdom­blad en was al enkele jaren eind­re­dac­teur. Mgr. Hendriks wenst hem in de benoe­mings­brief een goede samen­wer­king met redactie en mede­wer­kers, bedankt hem voor het aan­vaar­den van deze taak en bid om Gods zegen over hem en allen die bij het bisdom­blad betrokken zijn.

Pastoor Van Teijlingen is ook bekend van het radio­pro­gramma Ziekenapos­to­laat - Vonken van Hoop en diverse radio­re­traites op Radio Maria. Bovendien gaat hij vaak mee als bege­lei­der bij diverse bede­vaarten die vanuit ons bisdom wor­den geor­ga­ni­seerd.