Pre-Passion Witte Donderdagviering

Jongerenviering St. Urbanus Duivendrecht

gepubliceerd: dinsdag, 20 februari 2018

Alle jon­ge­ren wor­den uit­ge­no­digd om voor­af­gaand aan ‘The Passion’ de Paasli­tur­gie te beginnen met een vie­ring in de St. Urbanus­kerk te Dui­ven­drecht. Donder­dag 29 maart is het Witte don­der­dag en begint het Paas­tri­duüm met de Witte don­der­dag­vie­ring.

De Eucha­ris­tie­vie­ring begint om 18.00 uur en wordt begeleid door jon­ge­ren­koor Aloud en onder­steunende koorle­den. Mgr. Hendriks zal de hoofd­cele­brant zijn. Na de vie­ring ver­trek­ken we rich­ting ‘The Passion’ die dit jaar plaats­vindt in de Bijlmer op het ArenaPark. De vie­ring ein­digt vroeg genoeg om op tijd bij ‘The Passion’ aan te sluiten die om 20.30 uur begint.

Lopen en diner­pak­ket­ten

Vanaf de kerk is het 20 minuten lopen rich­ting ‘The Passion’. Jon­ge­ren kunnen zich aan­mel­den voor de vie­ring en het eten. We regelen diner­pak­ket­ten voor hen die zich aanmel­den om mee te nemen tij­dens de wan­de­ling. De pakketten zullen bestaan uit enkele belegde broodjes, snacks en wat drinken. De jon­ge­ren kunnen deze nut­tigen tij­dens de wan­de­ling rich­ting het Arena­park.

Bereik­baar­heid

De St. Urbanus is uitstekend te bereiken via trein- en metro­sta­tion Dui­ven­drecht. De kerk ligt direct naast het station in noor­dooste­lijke rich­ting. Neem de uitgang naar de Rijks­straatweg en je vindt direct de kerk bij de uitgang van het station. Met de auto is de kerk ook te bereik­baar. Uw auto kunt u parkeren in de straat. Rond de kerk is het betaald parkeren, huidt reke­ning met drukte.

Info en aanmel­den

aan­vang: 18.00 uur
locatie: St. Urbanus­kerk Rijks­straatweg 230, Dui­ven­drecht
aanmel­den: www.jonge­kerk.nl Voor eten na de vie­ring
kosten: €4,- (Gedeelte­lijke bijdrage avondeten)*
contact: info@jong­bis­domhaarlem.nl

* Voor de pakketten vragen we een gedeelte­lijke bijdrage van € 4,-. De rest van de vie­ring en de kosten voor het avondeten wor­den door de pa­ro­chie en Jong Bisdom Haar­lem-Am­ster­dam gedragen.

After Passion

Na ‘The Passion’ sluiten we aan bij de ‘After Passion’ die wordt geor­ga­ni­seerd door een aantal chris­te­lijke kerken in de omge­ving van het eve­ne­ment. Alle jon­ge­ren zijn welkom in Restaurant East Harbour om gezellig na te borrelen.

The Passion 2017