Diocesane vormselviering 2009 in Heiloo

23 juli 2008

Op de zaterdag voor Pinksteren, 30 mei 2009, zal in Heiloo weer een diocesane vormselviering worden georganiseerd. In de Grote Kapel van het Heiligdom Onze Lieve Vrouw ter Nood zullen tieners, jongeren en volwassenen in een gebedsviering het sacrament van het Heilig Vormsel ontvangen. Een van de bisschoppen zal het sacrament toedienen. Ook zoekende mensen en niet-katholieken zijn bij deze viering van harte welkom.

Aanmelding

Aanmelden voor deze viering kan via de eigen parochieregio, omdat het de bedoeling is dat de voorbereiding op dit sacrament in de eigen parochieregio gebeurt.

Meer informatie?

Wil je ook graag het sacrament van het H. Vormsel ontvangen of daar meer over weten? Neem dan contact op met de parochie in je eigen woonplaats. Voor advies is het mogelijk contact op te nemen met het Jongerenpastoraat van ons bisdom.

In een brief die vorige week aan alle parochies in ons bisdom werd verstuurd wordt uitgebreid gesproken over de toediening van het H. Vormsel, en wordt ook meer informatie gegeven over deze diocesane vormselviering.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: