Busvervoer naar jongerenprogramma Stille Omgang

7 februari 2008

Vanuit het zuiden van Nederland én de regio Rotterdam en Den Haag rijden dit jaar bussen naar het jongerenprogramma van de Stille Omgang. Dit evenement vindt plaats op zaterdag 8 maart a.s. in Amsterdam. Het busvervoer wordt georganiseerd door enthousiaste begeleiders. Ook individuele jongeren kunnen zich bij hen melden.

Verder is er een kleine wijziging van het programma te melden: in tegenstelling tot eerdere berichten wordt net als vorig jaar eerst de eucharistie gevierd in de Mozes & Aäronkerk, waarna aansluitend de Stille Omgang gelopen wordt. Afgesloten wordt met koffie/thee in de Doopsgezinde kerk aan het Singel in Amsterdam.

Programma

De organisatie van het jongerenprogramma verwacht weer honderden jongeren (16-30 jaar) te mogen begroeten. Het programma is ook dit jaar weer veelbelovend: gospelkoor Inside Out en dansgroep United treden op, een sfeervolle eucharistieviering waarin Mgr. Punt voorgaat en natuurlijk als hoogtepunt het lopen de Stille Omgang rond middernacht.

Het thema ‘the Gift’ zal op verschillende manieren uitgewerkt worden, dus laat je verrassen! Het jongerenprogramma wordt afgesloten met koffie/thee in de Doopsgezinde kerk aan het Singel 452 in Amsterdam (dus niet in de Mozes kerk). Rond 2 uur/ half 3 is het programma afgelopen.

Busvervoer

Er wordt busvervoer georganiseerd vanuit het zuiden van Nederland. De bus rijdt in ieder geval via Eindhoven, Nijmegen, Uden en Den Bosch naar Amsterdam. Meer informatie via Stefan, (06) 24 96 70 35 of mail naar jongeren@bisdomdenbosch.nl

En dan rijdt er een bus vanuit Rotterdam. Meer informatie via Ruth Hofwijks, (010) 480 12 95 of mail naar ruthhof@hotmail.com

Meer informatie bij de bus vanuit de regio Den Haag vindt u bij Ronald van Berkel, (06) 20 50 99 38 of mail naar atmvanberkel@scarlet.nl

Meer informatie over het jongerenprogramma

Surf naar www.stille-omgang.nl/jongeren voor meer informatie of bel (06) 33 73 69 85.
Vraag (extra) posters of flyers aan via info@jongbisdomhaarlem.nl
Weet je al zeker dat je komt? Laat het ons weten via aanmelding@stille-omgang.nl

Tot ziens op 8 maart in de Mirakelstad Amsterdam!

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: