“Krans” op het water

3 juni 2008

Een deel van het gezelschap op het achterschip: naast de stuur/gastvrouw van links naar rechts de (zeer-) eerwaarde heren Gerard Bruggink, Jules Elferink, André van de Hout, Nars Beemster en Eugène Graas.
Een aantal priesters van het bisdom Haarlem komt eens in de twee manden bij elkaar om gezellig te praten, de vespers te bidden en te eten. Ditmaal, zondagmiddag 1 juni, ontving Rafael de Ojeda hen in het Ontmoetingscentrum naast de O.L.Vrouwekerk bij gelegenheid van zijn vijftigste verjaardag. Hij bood zijn “kransgenoten” een bijzondere boottocht door de Amsterdamse grachten aan. Tegenover de O.L.Vrouwekerk stapte men in de boot die in de Keizersgracht klaarlag. Er was veel bekijks, en leuke reacties van zwaaiende mensen aan de kant en van toeristen in rondvaartboten.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: