Concours voor kerkkoren

3 juni 2008

De NSGV Haarlem organiseert in samenwerking met de NSGV Rotterdam voor de eerste maal een concours voor alle r.-k. kerkkoren. Hoe jong of hoe oud de leden ook zijn en welk repertoire ook gezongen wordt: ieder koor is welkom! Het concours wordt gehouden op zaterdag 11 oktober 2008 in de Moeder van de Verlosserkerk in Haarlem-Schalkwijk.

Ieder koor krijgt 10 minuten om drie werken ten gehore te brengen, waarvan er één gekozen moet worden bij de liturgie van zondag 12 oktober (de 28e zondag door het jaar A). De prestaties worden beoordeeld door een deskundige jury bestaande uit Jos Vranken, Jeroen Felix en Bert Stolwijk.

Er worden drie geldprijzen in het vooruitzicht gesteld: de hoofdprijs is € 500, de tweede prijs € 250 en de derde prijs is € 125. Ieder koor krijgt een schriftelijke beoordeling mee met tips voor verbetering. Een folder en inschrijfformulier zijn aan te vragen via nsgv@bisdomhaarlem.nl of telefonisch: 023-5112686.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: