Geef je moeder een bedevaart cadeau!

17 april 2008

Het diocesane heiligdom Onze Lieve Vrouw ter Nood (Heiloo) biedt zondag 11 mei alle moeders een bijzondere viering aan. Het Heiloo-er Harmonie-orkest Caecilia en het koor Ubi Caritas staan garant voor een feestelijke viering met na afloop een kort, vrolijk, Moederdagconcert. “Bij goed weer is de viering in de open lucht om het Lente en feestkarakter van deze dag nog te onderstrepen. Voor alle moeders hebben we een klein aandenken” schrijft de organisatie in een persbericht.

Zondag 11 mei is niet alleen Moederdag, het is Pinksteren. Feest van de geboorte van de Kerk, gedenkdag van de bron van inspiratie en bemoediging die mensen bijzonder maakt. “Het Putje van Heiloo is een eeuwenoud bedevaartsoord waar Maria, Moeder van Jezus, voor veel mensen ervaarbaar dichtbij komt. Als Pinksteren en Moederdag op dezelfde dag vallen, maken we er graag een dubbel feest van.

Vaders, zoons, dochters, kleinkinderen: wees origineel en verras je moeder op een bedevaart! Na afloop mag je picknicken in het bedevaartspark”.

De viering begint om 10.30 uur.
De trein vertrekt om 09.50 uur uit Castricum en komt aan op de halte van het Heiligdom om 9.55 uur.
De trein vertrekt weer van de halte van het Heiligdom om 13.09 uur.
Trein info (020) 527 58 45 of dhr.Leeman (072) 505 31 01

Info:
Zuster Humilia (072) 505 12 88 of Herma Out (072) 534 09 70
www.onzelievevrouwternood.nl

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: