Recreatiezondag: Venster op God

13 juni 2006

In het bisdom Haarlem wordt in twee regio’s de recreatiezondag gehouden. Eén van deze regio’s is de stad Hoorn.
Vele mensen trekken er deze dagen op uit, maar er zijn ook mensen die in onze regio op adem willen komen. Het zijn recreanten van elders en thuisblijvers. Om aan hen allen een gastvrij onthaal te bieden zetten de kerken van Hoorn op zondag 30 juli hun deuren wijd open.

Globaal programma

Op deze ochtend vindt er in uw kerkgebouw een viering plaats, waarbij aandacht zal worden besteed aan het thema van deze zondag en U een gastvrij wordt ontvangen. De invulling is per kerk verschillend, maar er is in elk geval gelegenheid om na de viering met elkaar een kopje koffie of thee te drinken.

In de R.K. parochies van Hoorn en Zwaag worden de volgende vieringen gehouden in het kader van de Recreatiezondag:

09.30 uurEucharistieviering in de Sint Martinuskerk te Zwaag met Pastoor Eugène Jongerden, Diaken Theo van Driel en Wil Rombouts, ontwikkelaar pastoraat bij het Interkerkelijk Werkverband voor de Recreatie
11.00 uurEucharistieviering in de Koepelkerk aan het Grote Noord

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: