Huwelijksvoorbereiding in Amsterdam 29 september 2005

In samenwerking met de binnenstadsparochie van Amsterdam geeft de afdeling Huwelijk en Gezin van het Bisdom Haarlem een cursus huwelijksvoorbereiding. De cursus is bedoeld voor stellen die zich behalve praktisch ook inhoudelijk willen voorbereiden op hun huwelijk. Naast echtparen uit de regio van de binnenstadsparochie is ieder stel dat zich wil voorbereiden en in het Bisdom Haarlem woonachtig is, welkom.

Hoewel het in veel landen gebruikelijk of zelfs verplicht is een cursus huwelijksvoorbereiding te volgen, is deze cursus in Nederland een unicum. Uit eerder ontwikkelde pilots van het Bisdom blijkt er echter een enorme vraag naar te zijn.

De cursus bestaat uit zeven dinsdagavondbijeenkomsten en begint op 7 februari om acht uur.

Voor meer informatie en opgave: www.hoeksteen.org of bel 023-5112683.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: