Dekenaat Haarlem-Beverwijk: ruim € 9000 voor kindertelefoon 14 mei 2004

Deken Ton Cassee kon namens het dekenaat Haarlem-Beverwijk het bedrag van € 9300 overhandigen aan de stichting Kindertelefoon te Haarlem. Dit bedrag was het resultaat van de diaconale zondag in 2003, welke jaarlijks in de 26 parochies van het dekenaat georganiseerd wordt. In vrijwel alle parochies van het dekenaat werd op die zondag aandacht besteed aan de Kindertelefoon. Een organisatie waar kinderen telefonisch terechtkunnen met al hun vragen en problemen. De zondag werd georganiseerd door de parochiële caritas-instellingen (PCI's) en andere diaconale groepen in het dekenaat. De actie werd ondersteund door de Diocesane Raad voor Diaconie.

Ernst Meyknecht - dekenaat Haarlem-Beverwijk

Foto's: Bisdom Haarlem
Ontvangst van de cheque van 9300 euro voor de kindertelefoon
Mevrouw Ria Rebel van de Kindertelefoon met de feestelijk ingelijste chequeter waarde van € 9300. Links deken T.Cassee van Haarlem-Beverwijk.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters

Voor het laatst gewijzigd: