Wat kan de parochie met SILA? | 2 april 2003 |
Zie ook de webpagina op deze site over Kerkopbouw.
Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor pastores en een bestuurslid. We beogen uitdrukkelijk informatie te bieden aan mensen die betrokken zijn bij het pastoraal beleid. Voor mensen die de ledenadministratie technisch beheren komen er in het najaar aparte bijeenkomsten.
Op deze bijeenkomsten zullen dhr. S.A.A. van der Steen van SILA en dhr. P. van Eck (marketing-deskundige) een presentatie houden. Eenzelfde presentatie hebben zij ook gegeven op pastores-bijeenkomsten van het Aartsbisdom Utrecht. Daarnaast kennen zij de ledenadministratie uit eigen parochiepraktijk.
In overleg met genoemde inleiders en met het oog op een optimale bespreking moeten we het aantal deelnemers per bijeenkomst tot ongeveer 30 beperken. Hieronder treft u een viertal mogelijkheden van deze bijeenkomsten, verspreid over het bisdom. Wij vragen u uitdrukkelijk u aan te melden voor één van deze bijeenkomsten. Zo mogelijk kunt u een tweede keuze opgeven. Bij overtekening kunnen wij dan toch aan uw aanvraag voldoen. Als er meer aanmeldingen zijn dan feitelijke plaatsen of als geen der data schikken, zullen we in het najaar nieuwe bijeenkomsten plannen. U kunt dat ook op het bijgevoegde antwoordformulier aangeven. U krijgt na opgave een bevestiging van uw deelname.
De bijeenkomsten vinden plaats op:
maandag 26 mei te Heiloo zaal bij de Willibrordparochie dinsdag 13 mei te Amsterdam-Osdorp parochiezaal van de Paulus woensdag 28 mei te Hoorn kapel van Dijk en Duin (dekenaat) donderdag 22 mei te Haarlem Noord zaal achter de Mariakerk
Wij verzoeken u uw gegevens per email te zenden aan mfrederiks@bisdomhaarlem.nl.
U kunt natuurlijk ook het antwoordformulier dat u ontvangen hebt invullen en terugsturen.
Drs. M.N.F.M. Frederiks
stafmedewerker kerkopbouw
Persdienst bisdom / Wim Peeters
Voor het laatst gewijzigd: |