Internationale vieringen

Holy Mass in different languages

donderdag, 11 augustus 2022

In de zomerperiode wordt het bisdom met enige regelmaat benaderd met de vraag waar een Eucharistieviering in een buitenlandse taal gevonden kan worden. Maar ook door het jaar heen zijn er velen die graag aan een H.Mis willen deelnemen. Om hieraan tegemoet te komen hebben we een overzicht gemaakt van internationale vieringen.

We vermelden locatie, contactgegevens en een webpagina met actuele informatie. Voor het gemak vermelden we ook de reguliere Mistijden - voor zover bekend. Het is altijd verstandig om de website van de parochie of gemeenschap te raadplegen om teleurstelling te voorkomen.

Holy Mass in different languages

During the summer period, the diocese is regularly contacted with the question of where to find a Eucharistic celebration in a foreign language. But also throughout the year there are many people who would like to participate in a Holy Mass. To meet this need, we have compiled an overview of international celebrations.

We list location, contact details and a webpage with current information. For the sake of convenience, we also mention the regular Mass times - as far as known. It is always wise to check the parish or community website to avoid disappointment.