Bisdom Maand Journaal - Juni 2021

Laatste Journaal van dit seizoen

zaterdag, 5 juni 2021

In het laatste Bisdom Maand Journaal van dit seizoen hebben we natuurlijk aandacht voor de langverwachte versoepelingen. Want wat betekenen die nou eigenlijk voor parochies?

De extra actie van Kerkbalans wordt toegelicht, juist omdat deze een financiële basis kan geven voor het opzetten van missionaire projecten. Daar geven we een aantal voorbeelden van, want meerdere parochies in ons bisdom hebben reeds de stoute schoenen aangetrokken. Parochies die bijna zover zijn, kunnen inspiratie opdoen bij de projecten van The Missionary School.

Ook worden het Break-out kamp voor jongeren en de Open dag van het Bonifatiusinstituut voor geïnteresseerden genoemd. Dit en nog meer in het propvolle maandjournaal van juni 2021.

Tot na de zomer!

{youtube:-gW5aP55Ct0}