KISI Familiemusical - Ruth

25 september - 14.00 uur - Aalsmeerderbrug

donderdag, 3 juni 2021

Ruth - De Familiemusical gaat na één jaar corona-uitstel in september 2021 in première. Het prachtige Bijbelverhaal dat ook wel de ‘parel van het Oude Testament’ genoemd wordt, zal op 19 september in ’s-Hertogenbosch in première gaan en daarna onder andere op 25 september in Aalsmeerderbrug worden opgevoerd.

Familiemusical

Een actueel, aangrijpend en authentiek verhaal, een genot voor oog en oor. Ruth - De Familiemusical is een sprankelend verhaal over een jonge vrouw die alle grenzen overwint en een nieuwe start aandurft. Laat je raken door een eeuwenoud verhaal dat niets van zijn kracht verloren heeft. Een ervaring vol van hoop, die helemaal past in deze tijd van onzekerheid en opnieuw starten.

Een jonge cast en crew van 100 personen brengt ‘Ruth - De Familiemusical’ tot leven.

Het plot

Het verhaal Ruth gaat over een jonge vrouw die, wanneer alles in haar leven verloren lijkt, voor een lastige keuze komt te staan en besluit met haar schoonmoeder Naomi mee naar het voor haar vreemde Bethlehem te gaan. Ze voelde al langer een diep verlangen naar de God en het volk van Naomi. Daar, in een onbekend land, moet ze voor zichzelf en haar schoonmoeder een nieuw leven op zien te bouwen, wat lastig blijkt te zijn. Maar wanneer Ruth Boaz ontmoet, gloort er nieuwe hoop.

Vol humor en pakkende scènes is de musical geschikt voor alle leeftijden vanaf 6 jaar.

Meer informatie

Deze musical is uitermate geschikt voor gezinnen of als missionair project voor een parochie. De musical wordt technisch ondersteund vanuit KISI internationaal waardoor deze grote productie in Nederland mogelijk is. Parochies worden uitgenodigd om contact op te nemen en te informeren naar de mogelijkheden om de musical in te zetten voor de parochie.

{youtube:nQEDeCeKDEw}