Documenten

Parochie

Parochiële Caritas Instelling (PCI)

Overige Kerkelijke Instellingen

Algemeen econoom

• Dhr. T.J. van der Steen MBA

Parochie

Parochiële Caritas Instelling (PCI)

Financiële zaken

Personeels- en Salarisadministratie

Secretariaat

Financiële zaken - Kerkbalans

gepubliceerd: donderdag, 15 maart 2018

Actie KerkbalansAls jaar­lijks te­rug­ke­rend feno­meen is de lan­de­lijke actie Kerk­ba­lans van groot belang voor Pa­ro­chies. Een be­lang­rijk deel van de finan­ciële in­kom­sten die pa­ro­chies draaiende houdt, komt uit de actie Kerk­ba­lans.

Het door de vrij­wil­li­gers in januari op­ge­haalde bedrag komt volle­dig ten goede van de plaat­se­lijke pa­ro­chie. Dat geldt ook voor schen­kingen en nalaten­schappen. De actie Kerk­ba­lans is werk­zaam op lan­de­lijk niveau.

Op de speciale web­si­te staat de meest actuele in­for­ma­tie: