Zomereditie SamenKerk verkrijgbaar

gepubliceerd: donderdag, 4 augustus 2022
Het SamenKerk Zomerpromotieteam

Vanaf komend weekend is het nieuwste nummer van SamenKerk in uw paro­chie­kerk (gratis) verkrijg­baar. Neem een exemplaar mee, of lees ‘m op deze web­si­te.

In deze zomereditie onder andere:

• Eind au­gus­tus komen zo’n 800 jon­ge­ren uit Europa naar Am­ster­dam om vriend­schap en vrede te vieren.
  • In sep­tem­ber gaan de familie­zon­dagen weer van start in Haar­lem, Heems­kerk en Schagen - ook in uw pa­ro­chie?
  • Los de slagzin op van de altijd ge­waar­deerde zomer­puz­zel en win een mooie prijs.
  • Synode 2021-2023: een uit­ge­breide samen­vat­ting van de be­lang­rijk­ste erva­ringen en geuite harten­kre­ten van de Noord-Hollandse katho­lie­ken, die zich een open en wel­ko­me Kerk wensen.
  • brea­king news: de rode robijn is gestolen uit de ka­the­draal. Welke coole rid­der gaat op zoek naar de dief? Speciaal voor kin­de­ren!
  • ‘Wat ik u zeggen wil’ van onze bis­schop: 450 jaar gele­den, in 1572, werd Neder­land ‘geboren’. Het was ook de tijd van de mar­tel­dood van de mar­te­la­ren van Gorcum, Alkmaar en Roermond. Wat kunnen we van het verle­den leren?
  • En nog veel meer...

Lees hem online