Nieuwe Samenkerk is uit

gepubliceerd: donderdag, 19 december 2019

SamenKerk Kersteditie 2019Vanaf komend weekend ligt het fees­te­lij­ke kerst­num­mer van het bisdom­blad SamenKerk in de paro­chie­kerken om mee te nemen. Of lees ’m op deze web­si­te.

In deze editie

In dit nummer onder andere:

• Een inter­view met Com­mis­sa­ris van de Koning Arthur van Dijk over zijn nieuwe functie bij de Provincie Noord-Holland en over Kerst­mis.

• Twee pries­ters – eentje dit voor­jaar gewijd en de ander veer­tig jaar gele­den – spreken over het vieren van Kerst­mis, in de kerk als privé.

• De grote kerst­puz­zel met mooie prijzen en een kerst­te­kening voor de kin­de­ren – mis ze niet!

• De brief die paus Fran­cis­cus begin de­cem­ber schreef over het belang van de kerst­stal.

Lees hem online