Feest in de Dionysiusparochie

gepubliceerd: maandag, 14 oktober 2019
foto: B. Mink
Pastoor Domen en Mgr. Punt

Op zon­dag 13 ok­to­ber 2019 was Mgr. Punt te gast tij­dens het jaar­lijkse pa­ro­chie­feest in de Dio­ny­sius­kerk te Heer­hu­go­waard. Een actieve pa­ro­chie met veel jeugd en jon­ge­ren, vrij­wil­li­gers en een immer actieve en in­spi­re­rende pastoor Domen die al weer 11 jaar krach­tig lei­ding geeft aan het geheel.

Het was een fees­te­lij­ke vie­ring waarin de bis­schop zijn dank­baar­heid heeft uit­ge­spro­ken voor het vele goede dat in en vanuit deze pa­ro­chie wordt uit­ge­dragen.