Vernieuwde website Katholiekleven.nl

gepubliceerd: zaterdag, 11 mei 2019

Vernieuwde website Katholiekleven.nlDe vernieuwde web­si­te van katho­liek­le­ven.nl is online gegaan, het video­ka­naal dat de Neder­landse bis­schop­pen in 2016 zijn gestart. In de voorbije jaren is katho­liek­le­ven uitgegroeid tot veel meer dan alleen een video­ka­naal, waar­door de web­si­te wel een upgrade kon gebrui­ken.

De nieuwe opzet van de web­si­te geeft de bezoekers een betere erva­ring. Ook krijgen onder ‘Voor pa­ro­chies’ diverse ma­te­ri­alen een plek, waar pa­ro­chies gratis gebruik van kunnen maken. Overigens kunnen pa­ro­chies de video’s, podcasts en artikelen van katho­liek­le­ven.nl al lan­ger gebruiken. De video’s kunnen via hun link wor­den ‘embed’ op pa­ro­chie­si­tes, podcasts kunnen wor­den gelinkt en artikelen mogen wor­den over­ge­no­men. Katho­liek­le­ven.nl hoopt met de vernieuwde web­si­te de Neder­landse pa­ro­chies nog beter van dienst te zijn met in­spi­re­rende verhalen en prak­tische ma­te­ri­alen.

Bezoek de geheel vernieuwde web­si­te:

www.katho­liek­le­ven.nl