Nieuwe editie SamenKerk

gepubliceerd: donderdag, 14 september 2017

Herfsteditie SamenKerkVanaf komend weekend ligt de nieuwe SamenKerk weer in uw paro­chie­kerk. Na­tuur­lijk kunt u ook de digitale versie lezen op deze web­si­te.

In dit nummer onder andere:

• ‘Jon­ge­ren, ik zie ze niet’ klinkt er regel­ma­tig in de kerk. Is dat zo? Hoe staan jon­ge­ren tegen­over geloof en Kerk? Een vooruit­blik naar de Synode van ok­to­ber 2018 over jon­ge­ren.
  • De Kerkengek hoorde over een hostie­won­der in Bergen NH. Vandaar dat we met hem naar dit mooie dorp gaan met de Ruïnekerk en de Petrus en Paulus­kerk.
  • Onze columnist Leo Fijen schreef over een bij­zon­der boek. Een boek over het leven en sterven van de dochter van de Utrechtse pastoor Martin Los.
  • Verder een artikel over 31 ok­to­ber 1517, dit jaar 500 jaar gele­den, het begin van de Re­for­ma­tie.
  • En na­tuur­lijk het Woord van de bis­schop.

Digitale versie

De edities van de laatste jaren zijn allemaal te raadplegen op deze web­si­te.