Benoemingen - PCI
Voor Parochiële Caritasinstellingen (PCI’s) geldt het Algemeen Reglement voor het bestuur van een (inter)Parochiële Caritasinstelling in de Nederlandse R.-K. Kerkprovincie. Artikelen 4 tot en met 7 betreffen de samenstelling van het PCI-bestuur. Het Algemeen Reglement wordt als bekend verondersteld bij de (kandidaat)bestuurders.
Download hier het aanvraagformulier voor een (her)benoeming of een ontslag.
We vragen u het formulier zoveel mogelijk op de computer in te vullen. Vergeet niet om bij nieuwe benoemingen separaat een kopie van uw identiteitsbewijs mee te sturen. Met de KopieID-app kunt u dit veilig doen.
Voor de functie van penningmeester is het noodzakelijk dat er een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) wordt ingediend bij de aanvraag voor een eerste benoeming. U kunt deze VOG aanvragen bij uw gemeente.
NB.: In het geval van de benoeming van een nieuwe (vice-)voorzitter, secretaris of penningmeester, is het belangrijk dat er voor de zittende (vice-)voorzitter, secretaris of penningmeester een herbenoeming in een andere functie dan wel ontslag wordt aangevraagd.
• Home • Contact |
Nieuws • Kathedraal TV • Nieuwsarchief • Dossiers • Woord vd bisschop • Samen Kerk • Mobiel |
Besturen • Intro • Nieuws • Beleidsvisie • Vitaliteitsscan • Kerksluiting • Benoemingen • Financiële zaken • Machtigingen • Ledenadministratie • Personeelszaken • Vrijwilligers • Automatisering • Beeldbank |
Afdelingen • Liturgie • Catechese • Jongeren • Kerkopbouw • Caritas • Missie • Onderwijs • Opleidingen • Bouwzaken • Huwelijkszaken • Familiezondag • CSLK • Diocesaan archief |
Bisdom • Algemeen • Dekenaten • Adressen • Agenda • Int. vieringen • Documenten • Ledenadministratie • Geschiedenis • Zoeken • Links • Colofon • Privacy |