Gezongen Rozenkrans

Homilie door mgr. Hendriks over de betekenis van Maria van de Rozenkrans

gepubliceerd: woensdag, 22 augustus 2012

Heilige Maagd Maria van de RozenkransDonder­dag 11 ok­to­ber 2012 is het vijf­tig jaar gele­den dat het Tweede Vati­caans Concilie werd geopend. Ter gelegen­heid daar­van zal op zon­dag 7 ok­to­ber, op het feest van Maria van de Rozen­krans, in Heem­ste­de de Rozen­krans wor­den gezongen.

Tevens zal mgr. A.J.M. Hendriks een homilie hou­den over de bete­ke­nis van Maria voor de Kerk in deze tijd.

De Schola onder lei­ding van Erik Jan Eradus zal de vie­ring muzikaal onder­steunen.

U bent welkom op zon­dag 7 ok­to­ber 2012 om 16.00 uur in de kerk van OLV. ten He­mel­op­ne­ming, Valken­bur­ger­plein te Heem­ste­de.