Middag van barmhartigheid

Zondag 23 januari - 12.30 uur - Papegaai Amsterdam

gepubliceerd: maandag, 17 januari 2022

In de Papegaai aan de Am­ster­damse Kalver­straat wordt op zon­dag 23 januari 2022 een Middag van Barm­har­tig­heid gehou­den. Aan­slui­tend aan de Eucha­ris­tie­vie­ring van 12.30 uur is er van 13.30 tot 15.30 uur aanbid­ding, medi­ta­tie, zang&muziek en het Sacra­ment van Ver­zoe­ning.

datum: zon­dag 23 januari 2022
tijd: 12.30 uur - H.Mis
13.30 uur - Middag van Barm­har­tig­heid
15.30 uur - Afslui­ting
locatie: R.K. Kerk van de Heilige Jozef
‘De Papegaai’
Kalver­straat 58, Am­ster­dam
web­si­te: nicolaas-pa­ro­chie.nl

Papegaai

Eind 2021 is de HH. Petrus en Paulus­kerk in de Kalver­straat van Am­ster­dam omge­doopt in de R.K. Kerk van de Heilige Jozef, maar in de volksmond is de kerk wellicht beter bekend als De Papegaai. Achter een kleine maar fraaie gevel gaat een prach­tige kerk schuil waar ie­der­een welkom is die even de drukte wil ontvluchten en de stilte zoekt, een gebedje wil doen of een kaarsje wil ops­te­ken.