Rondje regio

Een fietstocht voor en langs de parochies van de regio Geestmerambacht

gepubliceerd: maandag, 30 augustus 2010

Op zon­dag 12 sep­tem­ber 2010 zal er op ontspannende wijze een ont­moe­ting plaats­vin­den tussen de pa­ro­chies van de regio Geestmerambacht. Dit zijn de pa­ro­chies uit Bur­ger­brug, Lange­dijk, Schoorl en Warmen­hui­zen. De start is om 11.30 uur (na de zon­dagse vie­ring) vanuit de eigen kerk.

Er is een fiets­tocht uit­ge­zet die langs de kerken van de genoemde pa­ro­chies gaat.

In eigen tempo fietst u van kerk naar kerk, pa­ro­chie naar pa­ro­chie. In iedere kerk in deze regio wordt men (tot 17.00 uur) ont­van­gen met een kleine versnape­ring en men kan dan de beziens­waar­dig­he­den zien, die behoren bij die pa­ro­chie. Maar het gaat na­tuur­lijk vooral om de ont­moe­ting van mens tot mens.

Dus schrijf het in uw agenda: zon­dag 12 sep­tem­ber van 11.30 uur tot 17.00 uur kunt u heer­lijk fietsen. Rondje regio. Maar voordat u de in de pedalen gaat … zoek een paar leuke meefietsers. De route­be­schrij­ving kunt u vin­den op www.kerkgeestmerambacht.nl

Rondje Regio Geestmerambacht