Wat is uw favoriete Katholiekleven.nl video?

gepubliceerd: woensdag, 13 juni 2018
Wat is uw favoriete Katholiekleven.nl video?

Katho­liek­le­ven.nl is het video­ka­naal van de Neder­landse bis­schop­pen dat in 2016 is gestart - tijd om de balans op te maken. We verzamelen de mooiste verhalen van katho­liek­le­ven.nl. Welke video, foto of podcast is jouw favoriet en waarom?

De redactie is erg benieuwd naar de items die het meest wor­den ge­waar­deerd. Deze zomer zal de redactie nadenken over het ver­volg van katho­liek­le­ven.nl en de programme­ring in 2019. Daarom doen ze een beroep op alle vol­gers van katho­liek­le­ven.nl om via een favoriet input te geven. Welke filmpjes, foto­se­ries en podcasts die we hebben gemaakt wor­den het meest ge­waar­deerd en waarom. Met behulp van de zoek­pa­gina kunnen een­vou­dig alle video’s van ons bisdom wor­den geselec­teerd.

Onder de reacties wor­den drie exemplaren verloot van het eerst­volgende nummer van ‘Ker­ke­lijke Do­cu­men­ta­tie’ met onder meer de apos­to­lische exhor­ta­tie van paus Fran­cis­cus ‘Gaudete et exsultate’ over de roe­ping tot hei­lig­heid in de wereld van vandaag.

Reageer vóór 1 juli 2018 via de e-mail.