Kaarten Symposium “Vrouw wie ben je?” bijna uitverkocht

gepubliceerd: maandag, 20 april 2009
Er is nog slechts een beperkt aantal toegangskaarten beschikbaar voor het symposium “Vrouw wie ben je? Over vrouw en man in maat­schap­pij en kerk”. Dit symposium komt tot stand door een brede samen­wer­king van ver­schil­lende organi­sa­ties in de r.k. Kerk.

Binnen afzien­ba­re tijd zal het maximaal aantal deel­ne­mers van 220 wor­den bereikt. De in­schrij­ving ein­digt op 26 april, tenzij de kaarten eer­der zijn uit­ver­kocht.

Een intro­duc­tie kan wor­den bekeken door op de grote afspeel­knop hiernaast te klikken.

Voor meer in­for­ma­tie en toegangs­kaarten: www.vrouwwiebenje.nl