Kom en zing! Maar hoe?

Zaterdag 31 oktober 2015 • Studie- en zangmiddag

gepubliceerd: vrijdag, 16 oktober 2015

Kom en Zing!Veel pa­ro­chies en musici hebben hem al aange­schaft: de nieuwe kin­der­zang­bundel Kom en zing! die op 30 mei jl. is ver­schenen. Mis­schien vragen zij zich nu af: Hoe kunnen we de bundel in de prak­tijk gebruiken? Hoe kun je kin­de­ren de lie­de­ren aanleren? Hoe kun je de lie­de­ren bege­lei­den? Welke lie­de­ren zijn geschikt voor de jongste en welke voor de oudere kin­de­ren?

Op zater­dag 31 ok­to­ber is er in de   in Heiloo een studie- en zang­mid­dag rondom Kom en zing!  De bekende kin­der­koor­dirigent Jan Maarten Koeman en Bert Stolwijk maken de dirigenten weg­wijs in het reper­toire en de vele moge­lijk­heden van deze zang­bundel. Ook anderen die met de bundel willen gaan werken (catechese, li­tur­gie) zijn van harte welkom.

Er zal veel gezongen wor­den en het wordt daarom nog leuker als er heel veel kin­de­ren komen! Ouders die hun kin­de­ren komen brengen hoeven niet in de auto te wachten tot het afgelopen is … Ze mogen kijken, luis­te­ren en ook meedoen. Kom en zing!

En de mid­dag krijgt een verrassend muzikaal einde…

De studie- en zang­mid­dag wordt gehou­den in de Wil­li­brordus­kerk, Westerweg 267 en begint om 13.30 uur.

• Studie- en zang­mid­dag Kom en zing! Maar hoe?
  • Wil­li­brordus­kerk, Westerweg 267, Heiloo
  • Aanvang 13.30 uur