Indrukwekkende St. Jansprocessie door druilerig Laren

gepubliceerd: zondag, 21 juni 2015

Altijd weer in­druk­wek­kend hoe al zingend door het dorp wordt getrokken van het Kerkhof (op de grens van Hilversum) naar de St. Jans­basi­liek. Zondag 21 juni werd de St. Jans­pro­ces­sie gehou­den in een wat druilerig Laren (NH).

Ondanks het weer, waren er weer veel deel­ne­mers en ook veel mensen langs de route. Mgr. Punt was hoofd­cele­brant bij de vie­ring op het kerkhof en droeg de monstrans naar de basiliek waar de pro­ces­sie werd af­ge­slo­ten met een Plech­tig Lof.

(de mooie foto­se­rie is van René van Hal)