Geslaagd congres met feestelijk tintje

Lustrumcongres zaterdag 26 oktober 2013

gepubliceerd: maandag, 28 oktober 2013

Lustrumcongres CSLK - 26 oktober 2013De Tilten­berg in Vo­ge­len­zang was het podium van het lustrumcongres van het Centrum voor de Sociale Leer van de Kerk. Het CSLK bestaat dit jaar alweer vijf jaar en dat werd gevierd tij­dens het jaar­lijkse congres waar zater­dag een hon­derdtal mensen op af waren geko­men.

Het was een mooie, geslaagde dag over de bete­ke­nis van de sociale leer van de Kerk voor de hui­dige seculiere maat­schap­pij onder de titel “Vernieu­wing en traditie” en allerlei prominente sprekers waren geko­men om dit thema in al zijn facetten toe te lichten.

Een uit­ge­brei­der ver­slag en een foto­se­rie staat op de web­si­te van het CSLK: