Roepingenzondag op De Tiltenberg

Zondag 21 april

gepubliceerd: dinsdag, 2 april 2013

Roepingenzondag op De TiltenbergTieners (12-17 jaar), jon­ge­ren (18-27 jaar), jongens en meisjes, zijn op zon­dag 21 april van harte uit­ge­no­digd om De Tilten­berg te bezoeken! Het pro­gram­ma zal bestaan uit work­shops, film kijken, een duin­wan­de­ling en een heer­lijke Bosnisch-Kroa­tische maal­tijd!

Roepingen­zon­dag

Op de vierde zon­dag van Pasen viert de Katho­lie­ke Kerk Wereldroe­pingen­dag. In alle kerken en kloosters wordt die dag speciaal gebe­den voor roe­pingen tot het pries­ter­schap, dia­ko­naat en god­ge­wijde leven. De bis­dom­men en de reli­gi­euzen in Neder­land werken samen rond Roepingen­zon­dag.

Datum: Zondag 21 april 2013
Begin: 16.00 uur
Einde: 20.15 uur
Waar: Zil­ker­duin­weg 375, 2114 AM Vo­ge­len­zang