Jongkatholiek leiderschapstraining

gepubliceerd: maandag, 3 december 2012

Na succes­volle eer­dere edities, is er weer een lei­der­schaps­trai­ning voor jon­ge­ren! Jon­ge­ren die verant­woor­de­lijk­heid nemen in werk, Kerk en samen­le­ving zijn hard nodig. Ben jij een jon­gere of kent u jon­ge­ren die naar de WJD gaan? Dan is de lei­der­schaps­trai­ning een perfecte voor­be­rei­ding!

Ook jon­ge­ren die de trai­ning al eens gevolgd hebben, zijn welkom. Voor jou is de trai­ning een moge­lijk­heid tot ver­die­ping. Je kijkt terug op je proces van een aantal jaren gele­den, gaat hierover met anderen in gesprek en scherpt je plannen aan, zodat je opnieuw ge­mo­ti­veerd je lei­der­schapstalent kunt blijven inzetten. Pak jij deze kans?

Wat

Jongkatholiek leiderschapstraining Tijdens drie trai­nings­week­enden komen boeiende thema’s aan de orde: mij­zelf kennen als lei­der, groeien in lei­der­schap en omgaan met groeps­pro­ces­sen en teambuil­ding. Pro­fes­sio­nele trai­ning, opdrachten en coachings­ge­sprekken helpen je om een per­soon­lijke visie te ont­wik­ke­len voor beroep, relaties, Kerk en samen­le­ving. Hoe kun jij groeien in dienst­baar lei­der­schap?

In elk weekend is er tijd voor be­zin­ning, vie­ring en gebed; momenten om de thema’s door te laten dringen tot je hart en ze bij God te brengen. De trai­ning wordt geor­ga­ni­seerd door Jong Katho­liek in samen­wer­king met het bedrijf Xpand. Lees hier en­thou­siaste verhalen van jon­ge­ren die de trai­ning eer­der hebben gevolgd!

Voor wie

De lei­der­schaps­trai­ning is voor ker­ke­lijk actieve jon­ge­ren van 18-30 jaar. Zowel jon­ge­ren die de trai­ning voor het eerst volgen als jon­ge­ren die de trai­ning al wel gedaan hebben. Jon­ge­ren die een lei­ding­ge­vende rol hebben op de WJD zijn speciaal uit­ge­no­digd!

Lees alle in­for­ma­tie in de flyer (PDF).
Ken je jon­ge­ren die de lei­der­schaps­trai­ning inte­res­sant zou­den vin­den? Mail naar julie@jongkatho­liek.nl en flyers wor­den door­ge­stuurd per email of post.

Waar

Het eerste en tweede weekend zijn we te gast bij de zusters Karme­lie­tes­sen in Vo­ge­len­zang. Neem ook alvast een kijkje bij de locatie van het derde weekend.

Wanneer

Je krijgt de trai­ning ver­deeld over drie weeken­den. Een weekend duurt van vrij­dag­avond tot zon­dag­mid­dag. Je bent alle drie de weeken­den aanwe­zig:

• 11 t/m 13 januari 2013
  • 22 t/m 24 februari 2013
  • 5 t/m 7 april 2013

In­for­ma­tie - in­schrij­ven - sponso­ring

Mail naar julie@jongkatho­liek.nl Je ont­vangt een link naar het inschrijf­for­mu­lier. Inschrijven uiter­lijk 21 de­cem­ber 2012! De drie weeken­den kosten bij elkaar 400 euro.

Het bisdom Haar­lem- Am­ster­dam wilt het ini­tia­tief van de Jong Katho­liek Leider­schaps­trai­ning graag onder­steunen en heeft beperkt budget be­schik­baar gesteld voor sponso­ring. Wil jij hier­voor in aanmer­king komen? Stuur dan een korte motivatie over jouw deelname van minimaal vijf regels naar info@jong­bis­domhaarlem.nl  Wacht niet te lang voordat het budget straks al ver­deeld is!

Voordat de trai­ning begint, krijg je een factuur thuis­ge­stuurd. Het bedrag kan eventueel in termijnen betaald wor­den. Dat scheelt weer!