SamenKerk Zomerpuzzel

Inzenden kan t/m 15 september 2024

gepubliceerd: donderdag, 1 augustus 2024

In de zomereditie van bisdom­blad SamenKerk staat zoals ge­woon­lijk weer de zomer­puz­zel. Los de puzzel op en stuur de oplos­sing naar samen­kerk@bisdomhaarlem-amster­dam.nl. Inzen­ders maken kans op één van de tien arrange­menten voor twee personen voor een bij­zon­dere ont­vangst in de Ka­the­drale Basiliek van Sint Bavo te Haar­lem.

Tooltip als je met de muis boven een blokje stilstaat

Online puzzelen

Hier­on­der kunt u ook online puzzelen. Dat werkt als volgt. Houd de muis stil boven een leeg vakje en een aan­wij­zing verschijnt wat hori­zon­taal en/of ver­ti­caal moet wor­den ingevuld (niet alle lege vakjes bevatten een aan­wij­zing). Klik op een vakje om een letter te plaatsen. De eventuele aan­wij­zing voor dat vakje verschijnt dan bovendien aan de boven­kant van de puzzel.

Met de Tab-toets ga je naar het volgende vakje.

Oplos­sing

Als de hele puzzel is ingevuld, staat hier­on­der de oplos­sing:

.... ... .. .... .......... ... ......... ... ...... ... ....... ..... .. .... ....... ......

Aanwij­zing

Aanwij­zing voor het actieve blokje:

De puzzel maakt gebruik van Javascript. Normaal ge­spro­ken staat dit stan­daard aan, maar bij­voor­beeld op tabletten en smart­phones moet het eventueel in de in­stel­lingen wor­den geacti­veerd.