Training Rock Solid tijdens Youth for Christ trainingsevent in Woerden

12 september 2008

Op zaterdag 27 september organiseert Youth for Christ in samenwerking met Jong Katholiek – de landelijke jongerenafdeling van het RK Kerkgenootschap – een gratis training voor katholieke begeleiders van (opstartende) tienergroepen. Begeleiders kunnen kennismaken met de tienerwerkmethode Rock Solid.
Rock Solid is een kant-en-klaar programma voor jongeren van 11-14 jaar, dat hen kennis laat maken met het christelijke geloof. De training wordt gehouden tijdens het algemene Youth for Christ trainingsevent in Woerden.

Inhoud training

Op het programma staat een presentatie over de tiener- en jeugdcultuur, theorie en praktijk van Rock Solid en u leert hoe u een programma kunt voorbereiden en uitvoeren. Omdat deze training onderdeel is van het Youth for Christ-trainingsevent zijn er ook inspirerende sprekers tijdens de plenaire programma’s, kunt u kiezen uit 25 workshops en ervaringen uitwisselen met 800 andere tienerleiders.

Meer informatie over 27 september

datum:27 september 9.00 - 21.00 uur
kosten:GRATIS (voor lunch en diner wordt een bijdrage gevraagd van 12,50 euro per persoon)
locatie:Minkema College, Woerden
aanmelden:www.yfc.nl
contactpersoon:Linda de Graaf, (0343) 515 744 / linda.degraaf@yfc.nl

N.B. Ook als u twijfelt om met Rock Solid te gaan werken in uw parochie of als u überhaupt meer wilt weten over Rock Solid, dan bent u van harte uitgenodigd naar deze dag te komen. Vermeld dit dan bij uw aanmelding.

Meer informatie Rock Solid

Voor vragen over Rock Solid kunt u contact opnemen met: het jongerenpastoraat van het bisdom (Mirjam Borst, (023) 511 26 35) of uw dekenale jongerenwerker/-ster (Karin Blaauw – Alkmaar , (072) 571 23 24, Lucien Duijves - Haarlem, (023) 534 23 97, Maurits Klunder –Amsterdam (020) 627 85 44). Bij hen kunt u ook het materiaal van Rock Solid inzien of een proefprogramma aanvragen. Ook Linda de Graaf van Youth for Christ is bereikbaar voor meer informatie, linda.degraaf@yfc.nl

Of vraag via info@jongbisdomhaarlem.nl de algemene flyer van Rock Solid in de katholieke Kerk aan.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: