Eeuwfeest H.Rozenkrans/Obrechtparochie Amsterdam: Weihnachtsoratorium van Bach 17 december 2004

De Obrechtparochie (OLVrouw van de H,.Rozenkrans) bestaat in 2004 honderd jaar (zie ook www.bisdomhaarlem.nl/nieuws/2004/obrecht.htm), en organiseert het hele jaar door festiviteiten en evenementen om dit te vieren. Niet alleen voor de vaste kern van trouwe bezoekers, maar voor iedereen. Juist zij die minder bekend zijn met de kerk worden van harte uitgenodigd deel te nemen aan de jubileumactiviteiten. De parochie is immers niet alleen 100 jaar oud - zij wil ook voor de toekomst jong zijn.

Op zaterdag 18 december 2004 om 19:30 uur wordt het Weihnachtsoratorium van J.S. Bach uitgevoerd door de Amsterdamse Bachvereniging. Op zondag 19 december is mgr. R.Ph. Bär OSB te agst: hij celebreert de eucharistieviering van elf uur 11 uur.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: