Inschrijving voor bedevaart naar Rome geopend

Bisdombedevaart naar Rome in de meivakantie van 2015

gepubliceerd: dinsdag, 24 juni 2014

De in­schrij­ving voor de bede­vaart van het bisdom Haar­lem-Am­ster­dam in de mei­va­kan­tie van 2015 is geopend. Inschrijven voor zowel de 10-daagse bus­reis (30 april t/m 9 mei 2015) als de 6-daagse vliegreis (2 t/m 7 mei 2015), is inmiddels moge­lijk via de web­si­te van reis­orga­ni­sa­tie VNB.

Op weg in ver­bon­den­heid, jong en oud, ga met ons mee!

Bisdom Haarlem-Amsterdam Romebedevaart 2015In de stad Rome wor­den meer­dere bij­zon­dere plaatsen bezocht. Uiter­aard zijn er ge­za­men­lijke vie­rin­gen in de grote kerken van Rome, met onder­steu­ning van het ka­the­drale koor en een speciaal voor de reis samen­gesteld project­koor. Maar ook is er gelegen­heid om zelf, als gezin of als groep erop uit te trekken.

Ont­moe­ting in de brede zin van het woord staat centraal tij­dens de bede­vaart! Er zal zo veel moge­lijk op regio wor­den inge­deeld. Jon­ge­ren en ge­zin­nen met kin­de­ren sluiten aan bij de regio, maar beleven ook hun eigen pro­gram­ma­momenten. De tieners (12 t/m 15 jaar) hebben een apart pro­gram­ma op een eigen locatie en sluiten aan bij de grote vie­rin­gen. Voor kin­de­ren, tieners en jon­ge­ren stu­de­rend t/m 25 jaar, is een kor­ting op de reissom moge­lijk (zie hier­on­der).

Folders gereed

Naast de posters zijn nu ook de fol­ders van de reis gereed, voor zowel de bus­reis als de vliegreis. Folders kunnen besteld wor­den via VNB (gegevens hier­on­der). In de fol­der vindt u ook het pro­gram­ma van de bede­vaart van dag tot dag (onder voorbehoud) en de de­fi­ni­tieve prijzen: € 999 voor de bus­reis en € 839 voor de vliegreis. Voor tieners, kin­de­ren en jon­ge­ren stu­de­rend t/m 25 jaar is de prijs voor de bus­reis € 485 en € 325 voor de vliegreis.

Folders en posters van de Romebedevaart 2015

Folder voor tieners en jon­ge­ren gereed en aan te vragen

Tevens is er een aparte fol­der gemaakt om ook tieners en jon­ge­ren voor de bede­vaart uit te nodigen. Maak er gebruik van om ook deze leef­tijds­groep voor de bede­vaart en­thou­siast te maken! De fol­der is ook aan te vragen via VNB (gegevens hier­on­der).

In­schrij­ving

Inschrijven voor de bede­vaart kan via de web­si­te van VNB. Via de button ‘boek nu’ in de reis kunt u het aanmel­dings­formulier invullen. En daar kunt u ook aan­ge­ven bij welke regio/pa­ro­chie u inge­deeld wilt wor­den.

Inschrijven kan tevens door het invullen en opsturen van de papieren aanmel­dings­kaart. Deze aanmel­dings­kaart kunt u aan­vra­gen via VNB (gegevens hier­on­der).

Contactge­ge­vens VNB

VNBVoor het aan­vra­gen van fol­ders, posters en aanmel­dings­kaarten:
VNB: Emke de Bruijn: tel (073) 681 81 22 per e-mail: emke.debruijn@vnbreizen.nl
Inschrijven voor de bus­reis of de vliegreis kan via www.vnbreizen.nl

N.B. U kunt u dus NIET via het bisdom aanmel­den of in­schrij­ven voor de bede­vaart!