Teens Get Together

gepubliceerd: woensdag, 8 maart 2017

Dit voor­jaar is er voor de tweede keer een ‘Teens Get Together’. Hier­voor zijn alle tieners van 12 t/m 18 jaar van over het hele bisdom uit­ge­no­digd. We gaan met elkaar op bezoek bij één van de tiener- of jon­ge­ren­groepen in ons bisdom. Vrij­dag 21 april zijn we te gast bij tiener­groep ‘Kan ’t FF’ in Hilversum.

Elkaar ont­moe­ten

Ben je bij de tiener­dag in februari geweest, eer­der al op het tiener­kamp vorig jaar zomer, of mis­schien al lan­ger gele­den met ons mee geweest op bede­vaart? Het is hoog tijd om elkaar weer eens te ont­moe­ten. Ken je ons nog niet zo goed en wil je graag jonge mensen ont­moe­ten die zich ook afvragen wat ze met hun leven of het geloof moeten? Kom dan ook gezellig langs. Het wordt het leuke en actieve avond.

Pro­gram­ma

Je bent welkom vanaf 19.28 uur. We heten ie­der­een eerst van harte welkom. Daarna wordt er gestart met een actief Rock Solid pro­gram­ma waarbij we een bepaald thema oppakken. Het wordt een gezellige, actieve avond! Een leuk moment om elkaar weer eens terug te zien. Aan het einde van de avond maken we tijd om nog even lekker te chillen en bij te praten.

Aanmel­den

Je kunt je via de web­si­te aanmel­den. Meld je aan vóór woens­dag 19 april. Dan heeft Kan ’t FF genoeg tijd om alles goed voor te berei­den. Je hoeft voor deze avond niks te betalen.

datum: vrij­dag 21 april 2017
aan­vang: 19.28 uur
locatie: Schaapskooi naast de St. Vitus­kerk
adres: Emma­straat 5, Hilversum
einde: 22.12 uur
kosten: -

Tips voor de ouders

Er is voldoende ruimte om te parkeren voor en rondom de St. Vitus­kerk.

Foto’s