Teens Get Together

Op bezoek bij jongerengroep ‘On The Road’

gepubliceerd: dinsdag, 27 september 2016

Jong bisdom Haar­lem-Am­ster­dam komt met een nieuw ini­tia­tief. In het voor­jaar en najaar gaan we een tiener­bij­een­komst or­ga­ni­se­ren (12 t/m 18 jaar) waarbij we op bezoek gaan bij één van de tiener-jon­ge­ren­groepen in ons bisdom. 30 ok­to­ber gaan we voor het eerst op bezoek bij jon­ge­ren­groep ‘On The Road’.

Ben je afgelopen zomer naar het tiener­kamp geweest, al lan­ger gele­den met ons mee geweest op bede­vaart naar Rome of heb je ooit aan een tiener­dag van ons deel­ge­no­men? Het is hoog tijd om elkaar weer eens te ont­moe­ten. Ken je ons nog niet zo goed en wil je graag jonge mensen ont­moe­ten die zich ook afvragen wat wel of niet be­lang­rijk is in dit leven? Kom dan ook gezellig langs. Het wordt een leuke en actieve avond.

Hemels Leven

Het thema van de avond gaat over het leven hier op aarde en het leven in de Hemel. ‘Hemels leven’, is proberen de Hemel op aarde brengen. Hoe lukt dat als we niet weten hoe het er in de Hemel aan toe gaat? Daar gaan we over nadenken met behulp van creatieve spellen, De Heiligen van de kerk en ge­tui­ge­nissen van jon­ge­ren.

Pro­gram­ma

Je bent welkom vanaf 16:45 uur We praten eerst even bij omdat we elkaar mis­schien lang niet hebben ge­spro­ken. Daarna berei­den we ons op een creatieve manier voor op het thema. Rond 18:00 uur hebben we samen een maal­tijd die ‘On The Road’ voor ons klaar heeft gemaakt. Na het eten gaan we ver­der aan de slag met het thema ‘Hemels leven’. De pastoor van de pa­ro­chie, pastoor Frank, zal ons helpen bij het nadenken over de Hemel en de Hemel op aarde. Aan het einde van de avond sluiten we actief af en is er tijd om nog even lekker te chillen.

aan­vang: 16.45 uur
locatie: Pastorie Dio­ny­sius Pa­ro­chie, Het Familiehuis van de Dio­ny­sius­paro­chie
route: Ingang tegen­over Van Veenweg 3, par­keer­plaats op, door het ijzeren hek gaan en dan meteen linksaf het kleine paadje op
adres: Middenweg 248, Heer­hu­go­waard
einde: Tussen 20.30 en 21.00 uur
kosten: € 2,50 (voor het eten)

Tips voor je ouders

• Er is voldoende ruimte om te parkeren voor en rondom de kerk.
  • In­for­ma­tie: www.jong­bis­domhaarlem.nl
  • Aanmel­den via: aanmeld­for­mu­lier
  • Meld je aan vóór vrij­dag 28 ok­to­ber.
    Dan heeft On The Road even tijd om het eten goed voor te berei­den.
  • Betalen kan bij aan­vang van de avond.