Diakenwijding in Hilversum

gepubliceerd: vrijdag, 17 oktober 2014
Diakenwijding in de Vitus te Hilversum
De Vitus­kerk in Hilversum

Maar liefst zes kan­di­da­ten zullen op zater­dag 15 no­vem­ber in de St. Vitus­kerk te Hilversum de diaken­wij­ding ont­van­gen uit han­den van de bis­schop van Haar­lem-Am­ster­dam, Mgr. dr. J.M. Punt.

Marco Cavagnaro en Andrea Geria, bei­den afkoms­tig uit Italië, wor­den tot transeunt diaken gewijd en Eric Wiss, Toon Jorink, Rob Polet en Paul Bindels wor­den per­ma­nent diaken.

Wij vragen graag uw gebed voor de diaken­kan­di­da­ten; dat hun toe­koms­tig dienst­werk mag wor­den vervuld van de Heilige Geest.

Een ieder is van harte uit­ge­no­digd om de wij­dings­plech­tig­heid in Hilversum bij te wonen die om 10.30 uur begint.